Andra advent

Idag så firar vi att Oscar är 4 veckor. Tänk att vi för 4 veckor sedan fick se våran guldklimp för första gången, helt underbart!

 




Här ligger Oscar nakenfis i Pappas knä för att lufta rumpan. Ooops, nu kissade han ner sängen också (Oscar alltså inte David, ha ha ha) så nu måste jag byta lakan.

Vi myser med tända ljus och till veckan tror jag att alla tomtar ska få komma upp, jag har en del som jag har samlat på mig genom åren. Är lik min mor där.



I morgon ska jag till min äldsta syster Maria och träffa henne och mina 3 syskonbarn. Mysigt!
Sen ska jag även visa vad man kan göra med ett kakfat såhär runt Jul. Att pyssla är något som jag älskar att göra och jag fick idén från en pysseltidning.

---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0