David 30 år!

Idag fyller David 30 år så jag har varit och köpt lite god mat som vi ska äta i kväll. Har såklart köpt en present till honom. Han brukar vara här inne och läsa så jag avslöjar inte vad det är.



Vi hade kalas för honom i Söndags och han fick en present då så jag tror inte han förväntar sig att få något idag. Han önskade sig en väldigt grabbig sak-ett hylsnyckelset. Sagt och gjort, det var bara att köpa det. Såhär ser det ut, det var från mig, Oscar, mamma, L-O och Daniel.




---

Idag har jag varit på BVC med Oscar för vägning och mätning och jag trodde faktist att han hade nått 5kilos gränsen men han vägde "bara" 4900g och är nu 55cm lång. Men han följer sin kurva perfekt så det är skönt. Efter det åkte jag till jobbet för att handla och hämta ut min Julklapp, fick samtidigt present till Oscar. En tavla som ska få sitta i hans rum.





--

Nu längtar vi efter att David ska komma hem, han är ledig över jul och det ska bli så härligt.


---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0