Hjärtat smälter!

I dag har vi bara varit hemma jag och Oscar, det har blåst enormt mycket här idag och varit flera minusgrader på det så vi höll oss inomhus.

Igår däremot så åkte vi en sväng för att köpa present till David som fyller 30 år på Tisdag och så köpte jag den sista Julklappen också. Passade även på att köpa en T-shirt och en tunika till mig själv. 

Imorgon ska vi hälsa på min ena syster på jobbet-alltså Oscar´s ena moster. Hon åker till Norge i några dagar och ville så gärna träffa honom innan dess.

Jag hade fram min mobil förut för att ta kort på Oscar och försöka fånga ett leende, det händer allt oftare att han ler nu och det är så härligt och gissa om jag blev glad när jag fångade det härligaste leendet som finns!



Så älskad från första stund

---


Kommentarer
Postat av: Frida

sicken goding! :)

2009-12-17 @ 21:31:45
Postat av: Dosan

Å vilken charmgosse=)

2009-12-18 @ 12:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0