Kusinträff

Idag har vi varit och träffat Oscar´s ena moster (min äldsta syster) och två av hans kusiner. Vi tog en promenad ner till biblioteket för Maria skulle lämna tillbaka några böcker och sen passade vi på att äta lunch i samma byggnad. Elin, min yngsta systerdotter på 4år är så stolt över Oscar och gissa om hon blev glad när hon fick hålla honom.

När vi kom hem så tog vi en tupplur på soffan, Oscar är inne i nån period där han bara sover två timmar i sträck på natten och vaknar för att äta men när han ska äta så somnar han bara vilket resulterar i att han vill ha mat ganska snart igen. Jag försöker att väcka honom men det är lättare sagt än gjort...

Imorgon ska vi till BVC och väga och mäta Oscar, ska bli spännande att se vad han har gått upp denna gången han har ju snittat ca 400g i veckan så förra gången var han uppe på 3950g och 52 lång.

---

Jag har ett kakfat som jag fullkomligt älskar men det ser lite tråkigt ut när det står tomt men så fick jag en idé från en tidning för ett tag sedan.



   

---



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0