Liten Tomtenisse

Idag åkte vi ju och hälsade på Anna jobbet så hon fick gosa lite med Oscar innan hon och Olle åker till Norge.
Oscar sov hela tiden, lite tråkigt men han tycker om att åka bil och somnar alltid då=)


Kolla in stilen, ser väldigt obekvämt ut men han sov som en stock i Mosters knä. Jag gillar hans placering av fingret, undrar vad han funderrar på?


Efter det åkte jag och kollade på en Tomtedräkt till lillkillen, han måste ju vara fin på Julafton. Jag har hittat söta sparkdräkter till honom men den billigaste jag har hittat låg på 130:-, inte alls dyrt egentligen men med tanke på att han bara kommer att ha den i en dag så kändes det onödigt så jag åkte till klädkällaren och hittade en för 59:-

Ett tjuvtitt på världens sötaste Tomtenisse med nya nappen som han tycker väldigt mycket om.





---



Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Önskar dig en fin fjärde advent!! Just nu har jag en tävling där du kan vinna ett ekologiskt kramdjur. Har dessutom en bloppis idag där jag säljer klänningar, jeans m.m. Kolla gärna in! =) God Jul! Kram, Diana

2009-12-20 @ 19:10:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0