Leverans...

Inte av huset men av mina saker jag beställde här i från.

Jag tycker att det är onödigt att ta kort på mina saker när det redan finns fina kort på dom på hennes sida.


Foto: tildasmamma.se 

Ett zinkhjärta att dekorera fina fat med, vill jag inte att God Jul ska synas så vänder jag bara på det och kan därför använda det året runt om jag vill.


Foto: tildasmamma.se

En hängare att ha på väggen, vart den ska sitta vet jag inte än men jag föll pladask och för 99:- blev den min.


Foto: tildasmamma.se

2 st ljuspåsar. Man sätter i en glasskål i påsen och sen ljus, jag tyckte att dom var helt underbara på bild men blev lite besviken då mina påsar var i två helt olika tyger och två olika spetsar runt kanten. Den ena påsen var kritvit och den andra åt det gulare hållet så nästa gång ska jag nog försöka mig på att sy själv...


----


Här är min lyckta som jag hittade på Maxi, jag är helt inne på att ha en lantlig stil i huset vilket jag trodde att David skulle vara helt emot men det verkar som att han också är inne på det vilket känns väldigt roligt.



  
Foto. Jag


---

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej!! Va fint hus ni har valt! :) Vi bor i ett lövsångaren sedan 2005 och trivs verkligen kanon. Vi ändrade också lite på planlösningen, hade dock velat haft ett allrum istället för rummet på 9,3,(blir ju typ 12 m med hallen) bearbetar min karl att det är bara att riva väggen men som sagt bara i bearbetsfasen ännu....Sedan flyttade vi dörren till hallen där man gick in i från köket och så fick vi mer köksskåp eftersom vi har det som gästrum. Och att vi har en bardel mellan kök och vardagsrummet Vi har också gjort nästan allt själva, har lite kvar ännu.. Kul har det varit men hade nog inte gjort om det :) Kul att följa någon som bygger ett lövsångaren!! Lycka till med bygget!! MVH Sofia

2009-02-17 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0