Fasad






Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser verkligen jättefint ut! Hur mår "ni" ? =) pöss

2009-07-26 @ 17:44:08
Postat av: Dosan

Glömde skriva mitt namn jue..

2009-07-26 @ 17:44:45
Postat av: Anonym

Ja, nu börjar det likna något=) Bara en vecka kvar sen bor vi där, känns hur bra som helst! Vi mår bara bra, magen växer så det knakar. Har ni haft det bra på semestern? Vart var det ni va? Pözz!

2009-07-26 @ 20:30:23
Postat av: Dosan

Oj det måste kännas jättekul att äntligen få flytta in! =) Säg till när ni har kommit ordning lite så kommer jag mer än gärna på besök! Vad skönt att ni mår bra!! Vi hade det toppen på semestern! Först var vi i slovakien i ca.en vecka, träffade massa släkt som jag inte träffat sen jag var nio år=) Så det ver verkligen speciellt! sen åkte vi till Italien-Bibione en vecka- sol och bad! Trist att det bara regnar här hemma...! Massa kramar till er!!

2009-07-27 @ 21:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0