Ser fram emot Onsdag...

Två dagar kvar sen är det här!!! Oj vad tiden går fort. Nu vill vi bara sätta igång...men jag tror inte att vi riktigt har insett hur mycket jobb det är som väntar oss. Men vi fixar det här. Det vet jag. Det ska blir så undebart att säga upp lägenheten om ett par månader. Om allt går som planerat så blir det i slutet av Maj eller början av Juni.

Nu har vi valt badrumsmöbler. Ska försöka hitta lite bilder på det. Och jag kunde såklart inte hålla mig, hittade en sån underbar tapet som vi slog till på som ska sitta i hallen.



  


Jag hittade en jättefin sak på en blogg för ett tag sedan och kände att sådana vill jag ha men dom fanns inte att köpa så jag bestämde mig för att göra egna. Än så länge har jag bara hunnit med ett, ska göra fem. Men jag vet egentligen inte vart jag ska ha dom men fint blev det.



  


---


Kommentarer
Postat av: Suzanne

Vilken fantastisk tapet! Något sådant är jag ute efter. Minns du vilket märke det är? Mvh

/Suz

2011-05-16 @ 11:31:10
URL: http://suzanne.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0