Bilder













Garderober i sovrummet.


Kommentarer
Postat av: Dosan

Å vad ni har det fint! Hade varit kul om jag fick komma och hälsa på=) Hoppas ni mår bra... nu börjar det närma sig! Anders kompis tjej skulle föda i samma veva som dig men födde i tisdags, tre veckor för tidigt! Så man vet aldrig när lillen vill komma ut=) Kommer du och kollar i morgon? Hoppas det! Och att du stanna kvar till IBK.s match kl.17 så vi hinner snacka ikapp lite=) Pöss

2009-10-23 @ 15:47:22
Postat av: Anonym

Klart du får hälsa på, vet att jag sa Augusti och att det börjar närma sig November nu=) Kanske kan komma när den lille har tittat ut? Mmmm, för mig får den gärna komma nu, inte för att det är jobbigt, men man längtar! Klart jag kommer imån, och stannar och kollar IBK. Ses då!! PÖZZ

2009-10-24 @ 00:37:08
Postat av: Madde

oj vad fint ni har det :)

2009-10-24 @ 10:23:55
Postat av: Sandra

Åh, tack Madde!! Nu vill jag se hur ni har fått det=) BLir det flytt nu i helgen? Jag tänkte komma in nästa vecka, vet du om du och Monika jobbar samtidigt i veckan?

2009-10-24 @ 10:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0