11313

Jag har blivit med stegräknare! Det är en stegräknartävling inom MAXI och om jag har förstått det rätt så är det alla MAXI butiker i Sverige som är med och tävlar i olika lag. Har jag rätt Teamleader? =) Vårat lag består ju av bagare och konditorer och fick grymmenamnet Hurtbullarna! Idag har jag alltså gått 11 313 steg men ligger inte i närheten av toppen, inte så konstigt för dom jobbar ju runt åtta, nio timmar per dag och då blir det en del steg men jag tävlar mot mig själv så nu ska jag slå dagens rekord! På fyra dagar har jag gått 33 948 steg och runt 10 000 steg per dag ska man egentligen gå för att gå ner i vikt så jag måste ut och gå mer!!!

På dagens promenad med lillkillen så var jag väldigt fotosugen så medans han sov i vagnen så passade jag på:








Sista bilden är på en massa groddägg som suger år sig värmen. Detta är bara några av alla tusentals ägg jag såg på vägen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0