5 MÅNADER

Ja, idag blir våran prins 5 månader. Tiden flyger fram och det känns som att han har varit med oss mycket längre. Jag tar ju månadsbiler på honom men har inte hunnit det idag så det får bli imorgon. En dag hit eller dit...

Syster Anna ringde och frågade om jag ville med till Allum för lite shopping och sagt och gjort. Jag behöver nya kläder men det känns lite onödigt att köpa för mycket för jag har några kilon jag vill bli av med så det får bli mer shopping när dom är borta. En tröja till mig köpte jag iaf och sen blev det lite till Oscar. En keps för dom soliga dagarna som sommaren kommer med, en tunnare mössa att ha nu på våren och en t-shirt och shorts till sommaren. Köpte också ett set med avgjutning för att gjuta av Oscars händer och fötter.


Sötnos...


Yo! Cooling=)

---


Kommentarer
Postat av: Dosan

SÖTNOS!

2010-04-09 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0