BADAT!

Dagen började 06.15 idag...lite tidigt tycker jag men det är inte jag som bestämmer när vi ska gå upp=) Låg kvar i sängen och gosade till 7 sen var det bara att dra sig upp. Dagens plan idag var att åka och bada så det har vi gjort. Det finns ett ställe i Kungälv som heter Oasen och varje Onsdag får man komma dit med sina småttingar och bada i Lagunen som det heter. Det är en uppvärmd pool utan klor, Oscar älskar verkligen att bada så det får nog bli en Onsdagsgrej att åka dit. Man badar i ca 30min och det räcker gott och väl, Oscar somnade i bilen på vägen hem så jag bar in honom i sängen och han sov i två timmar så jag la mig på soffan och somnade jag med! Man blir trött av att bada.

I morgon har vi en promenad planerad med några från Familjeliv som jag har pratat med så vi hoppas att regnet håller sig borta. Det får gärna bli höst känner jag men inte med så mycket regn som det har varit det senaste.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0