BESÖK

Första dagen hemma själv med Oscar på fyra veckor, när vi vaknade i morse 6.15 så tänkte jag att den här dagen blir lång men den flöt på och tiden gick ganska snabbt. Vi lekte, tog en promenad och lillkillen fick gunga. När han sedan hade somnat så  passade jag på att plocka ännu mer blåbär så nu har jag strax över två liter! Tog en skål med blåbär och kall mjölk förut, det var otroligt gott. Runt fyra kom syster Maria med familj på besök och vi fick en påse med kantareller, tack snälla! Dom hade hittat otroliga mängder vid sommarstugan så vi fick lite.


Svamp i väntan på förvällning.


Oscar fick denna supersöta tröjan, tack för den också!

Så dagen som jag trodde skulle bli långtråkig blev bra med en promenad, blåbärsplockande (och ätande) men framförallt ett roligt besök.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0