3 MÅNADER

I går blev Oscar hela 3 månader! Han är så underbar och det är härligt att se att han lär sig nya saker varje dag, skrattar och vill vara med mycket mer.


Oscar 3 månader


Oscar 2 månader


Oscar 1 månad

---

I går var det dags för 3 månadersvaccin. En spruta i varje lår, den första gick smärtfritt men den andra gjorde väldigt ont och han skrek till en kort stund. Då gjorde det ont i Mamma-hjärtat men det gick över snabbt som tur var. Åkte till apoteket efter det för att köpa suppar och termometer i fall han skulle få feber vilket är vanligt, han var lite slö på kvällen och ganska varm men han somnade gott vid 22 och vaknade 8! i morse utan att ha ätit något under natten så nu blev det ett nytt sovrekord.

Oscar vägdes och mättes och nu är han 62cm lång och väger 6450g, han vägdes ju av Farfar i Söndag´s och vägde då över 7000g så jag undrar om han inte låg fel på vågen igår...

Nu sover lillkillen sin förmiddgslur och senare idag ska vi till Allum och köpa present till Anthon som fyller år i morgon och har kalas på Lördag.

---


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

De där sputorna ser så läskiga ut tycker jag. Tur att de för med sig bra skydd. Så SÖTA bilder!



Jag tänka tipsa dig om att du kan vinna hemligt klädpaket från Lipfish hos mig nu, så söta kläder!



Jag önskar dig en fin kväll!

2010-02-11 @ 21:10:45
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0