KALAS

Idag var det kalas för Anthon och han blev superglad för presenten och tårtan. Han fick ett Wii Resort och självklart en Frölunda tårta. Den var lite pillig att göra men jag blev väldigt nöjd och det blev han också.





Efter kalaset så åkte David hem med Oscar och jag åkte för att kolla på Innebandy. Matchen blev 45 minuter försenad för det var en kille som hade brutit foten matchen innan, stackarn!

Nu är jag hemma igen och lillkillen sover gott. Kvällen har gått bra och det är väldigt skönt att han tar flaskan tycker vi. I morgon blir det en lugn dag här hemma, jag ska i väg och träna annars har vi inget planerat. Hoppas på bra väder så man kan ta en promenad.

---






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0