5780g!

Igår var jag på 2 månaderskontroll med Oscar och nu är han 58cm lång och väger 5780g. Han är en liten tjockis våran älskling. När jag var 3 månader vägde jag 5590g, killar brukar väga mer än tjejer men han har gått upp ordentligt i vikt och nu börjar han få väldigt goa lår och ännu härligare kinder.





I dag har vi varit ute på en liten promenad-det var runt 10- ute så det biter gott i låren men det är skönt att komma ut i friska luften.
I morgon ska vi i väg och träna jag och Oscar, Mamma-barn gympa på Sportlife. Ska bli väldigt skönt att komma igång lite smått. Efter det har vi en lunchdate med Tina och Noah.


Sjön precis där vi bor.

 
Tänk om man kunde få ligga såhär skönt nu när det är så kallt ute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0