BOXARE?

Idag var jag på efterkontrollen som man alltid är på ca 8 veckor efter en förlossning och jag hade tid 13:45 och kom 15min tidigare. MCV sköterskan har jag haft sen början av graviditeten och jag har aldrig fått komma in i tid och inte heller idag. När klockan blev två var jag jätteirriterad och funderade faktiskt på att gå därifrån men då fyller Oscar hela blöjan med bajs så det var bara till att gå och byta på honom. Klockan blir tio över två och då bestämmer jag mig för att åka hem men då kommer hon precis och det visar sig att hon är helt själv på hela avdelningen men hon ber inte ens om ursäkt för att vi har fått vänta i 25 min!
Allting gick ialla fall bra men jag tror inte att jag vill gå till henne igen...


Eftersom Oscar som sagt fyllde hela blöjan och det kom upp på rygg och på lite andra ställen så var det bara att bada honom när vi kom hem och han älskar det så inte honom emot.




Han älskar verkligen att ligga på skötbordet och skrattar och ler varje gång vi lägger honom där.


Redo att slåss=)
---




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0