EN MYSIG DAG

I går var vi och kollade på Innebandy. Jag, Anna och Oscar. För att skydda dom små öronen så har jag köpt hörselskydd till lillkillen vilket han inte tycker om men det kan bli väldigt högljutt på vissa matcher,speciellt när det blir mål.



Innan det så hade vi varit på Backaplan och jag köpte ett par träningsskor och ett träningslinne som jag invigde idag. Vi åkte sedan hem till Maria och hälsade på henne och barnen och det blev ett härligt pusskalas mellan Oscar och Elin. En mysig dag,både jag och Oscar var helt slut när vi kom hem så han somnade för natten kl 21 och jag en timme senare.


---

Kommentarer
Postat av: Madeleine

hihi, så söt :-)

2010-02-02 @ 21:13:07
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0