FINA BOKSTÄVER

I går var jag och Oscar på Mamma-barngympa. Väldigt skönt att komma iväg och röra på sig, trodde jag skulle ha mer träningsvärk än vad jag har men det är bara i benen det sitter. Det var väldigt smidigt, Oscar låg på en matta brevid mig under träningen och tittade och skrattade.

Efter det hade vi lunchdate med Tina och Noah vilket var väldigt mysigt, vi skulle ha tagit en promenad men det var för kallt för dom små så vi stora drack en god kopp te inne i värmen istället.

Idag var jag med syster Anna på Allum en sväng, jag köpte fina bokstäver som ska sitta på dörren till Oscar´s blivande rum.


Ser ni något konstigt med bokstäverna? Det fannas inga A:n kvar så Anna vände på ett V och jag tycker inte man ser att det ska vara ett V om man inte vet om det.


Såhär ska det egentligen se ut. Bara 15kr bokstaven. Väldigt bra pris och ännu bättre om man har presentkort som jag hade!

--



Oscar i babygymmet igår, nu börjar han förstå att man kan slå på sakerna för då börjar dom låta. Vi har lagt honom på en kudde så han kommer högre upp och kan gymma ännu mer och det älskar han! Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0