BLOMMOR

Åh vad jag älskar att fotografera! Speciellt nu på sommaren när allting står i blom. Det är så vackert! Funderar på om det finns någon fotokurs i Kungälv, skulle vilja lära mig kameran mer och jag är ingen som kan läsa mig till saker-jag måste bli visad. Är ingen teoretisk person överhuvudtaget även om jag önskar det ibland.

Vi gick ut på en kvällspromenad i Måndags och kameran följde såklart med. Några av bilderna som jag tog:









---

Mamma eller möjligtvis Bitte, vet ni vad detta är för blomma? Lite kass bild för det kom en bil precis när jag skulle ta kort men ni kanske ser ändå?


Kommentarer
Postat av: ER Design namnsmycken

Så vackra tårtorna var som fanns längre ner i bloggen! :)

2010-06-24 @ 10:07:02
URL: http://blogg.erdesign.se
Postat av: Mamma

Vi har ju också sådana blommor kommer inte riktigt ihåg men skall ta reda på det.

2010-06-25 @ 11:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0