MIDSOMMAR 2010

Årets Midsommar började med några timmars jobb för mig, sen hem och förbereda inför kompisarnas ankomst. Dom kom runt två och då gick vi ner till sjön där det var dans och lottodragning. Det var strålande sol om än lite kalla vindar men inget regn iaf!






Vi gick hemåt och tände grillen och busade med barnen innan det var dags att äta. Det blev färskpotatis, grillat, sill, ägghalvor, sallad och till efterrätt blåbärspaj. Tanken var att senare på kvällen äta jordgubbar och grädde men vi var alldeles för mätta för det så jag gjorde såhär istället:


Visst ser det smarrigt ut?

Vi satt uppe till halv ett ungefär och Oscar passade på att ta sovmorgon i morse så vi fick sova till åtta. Perfekt!
Dagen idag har varit lugn med strålande sol så David och Daniel fortsatte med staketet så snart är altanen helt färdig! Ska bli så skönt och det blir såååå fint!



---

Kommentarer
Postat av: Signe

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 17:52:34
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0