TREVLIG MAMMADEJT

Igår träffade jag två mammor som jag har pratat med på en sida som heter Familjeliv, vi träffades i motionsspåret i Kungälv och tog en långpromenad med våra små. Det skiljer bara några dagar mellan barnen vilket jag tycker är roligt för vi känner ingen som har någon i Oscars ålder. En av Mammorna hade jag träffat några gånger innan, vi gick på samma föräldrargrupp så det lugnade mina never lite för det kändes lite som en blinddejt=) Men jag hade inget att vara orolig för-supertrevliga båda två och snälla barn har dom också. Vi ska försöka göra det till en vana att träffas varje Tisdag för en promenad och fika.
Det som var mindre roligt var att Oscar inte alls var på humör-vad hände där? Min lilla solstråle var grinig och ingenting passade-sen tappade klantiga jag hans napp på vägen och ingen extra hade jag med mig så han skrek nästan konstant. Försökte muta honom med kex och majskrokar men han slukar ju dom på några sekunder så det var inte länge han var nöjd stackarn. Vi stannade för att fika och då blev han glad när han fick komma upp i min famn men när vi skulle promenera till bilarna så var han supertrött och skrek nästan hela vägen tills han somnade av utmattning...

Nu på kvällen så var jag och handlade och överst på inköpslistan stog det-NAPPAR. Kokade är dom nu och ska ner i skötväskan med en gång!


Bild: Sandra Hellström
En gammal bild som inte har något med inlägget att göra men ett inlägg utan bild tycker jag är ganska så tråkigt!

---

Kommentarer
Postat av: Nicole

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 21:02:15
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0