MATVRAK

I Tisdags var det dags för BVC besök för vägning och mätning av Oscar. Nu väger han 7100g och är 64cm, han ligger bra på sin kurva som har gått spikrakt uppåt men nu börjar jämna ut sig. Han har börjat med gröt på morgonen kombinerad med amning, behöver jag ens skriva att han tycker om det? Haha, matvrak är vad han är. På eftermiddagen får han lite puré och det älskar han det med.

Igår var det Mamma-barngympa för oss, efterlängtad sådan då jag inte har kunnat komma iväg för att min bil är sönder men den skulle lämnas in igår så David körde den till verkstan så skulle jag hämta  upp honom men när vi kommer till verkstan så är det stängt, halv fem en vardag! Vi gör ett nytt försök idag och hoppas han är där, nu är jag trött på att vara utan bil...

Senare ikväll blir det träning för mig. Utan barn denna gången, ska till gymmet på gruppträning. Första gången jag går så det ska bli spännade, passet heter FYS och håller på i en timme. Antar att jag kommer att ha träningsvärk i morgon men det gör inget...jag gillar det!





---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0