MYSIG DAG

Idag har vi haft en mysig dag här hemma. Först kom Anna och Elin på besök, Elin var så söt för  hon hade valt ut blommor till mig i affären som hon trodde att jag skulle tycka om och det gjorde jag såklart! Rosa och fina står dom nu på köksbordet, det ser väldigt hemtrevligt ut så jag ska nog börja köpa hem en bukett i veckan, kanske bättrar det på vårkänslorna lite...




Anna var i Ullared i Söndag´s och hittade det här fina hjärtat som ska hänga på dörren till Oscar´s rum.
Han fick även en fin body och en fin pyjamas, tack Moster!

Runt lunch kom Tina och Noha och Helena och Hannes så det var full rulle här i några timmar, vi åt pastasallad och lekte med våra små, vi skulle egentligen tagit en promenad men det var så tråkigt väder. Vart tog vårsolen vägen?
Tack alla för en trevlig dag!

---

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0