SÖNDAGSMIDDAGAR

Har helt glömt av att skriva om förra helgen , jag och David var på bio. Avatar, den var riktigt bra! Moster Anna var barnvakt i några timmar och det var verkligen skönt att bara vara två för en stund. Oscar är världens snällaste pojke och var så även då.

På Söndagen var vi hemma hos David´s föräldrar på Söndagsmiddag, det blev god mat och massa gos med Oscar såklart!

Denna helgen har varit lugn, vi åkte in till Kungälv i Lördags för lite shopping men det slutade med att vi träffade på några kompisar som skulle fika och helt plötsligt var vi 17 personer!! och tog upp hela cafeét ha ha ha!

Igår blev det ännu en Söndagsmiddag men denna gången hemma hos min Mamma, Söndagmiddagar är underskattade! Husmanskost när den är som bäst!

Ute skiner solen och det blir en promenad lite senare, försöker alltid att gå ut strax innan 14.00 för då börjar programmet Christer i P3 som jag älskar att lyssna på.
Nu har jag precis tagit kort på Oscar, han har fin skjorta och fluga på sig. "Lillkillen" blir hela 4 Månader idag! Bilder kommer senare.



---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0