USCH!

Idag har jag gjort massa puréer till Oscar, majspuré, broccoli och en kyckling med rotselleri och morot. Den senare ska han få börja med om ett tag när han har vant sig vid vanliga puréer men det är bra att ha i frysen. Han fick smaka på broccolipurén men den var inte populär. Får testa om några dagar igen och se om han ändrar sig.


Usch!! Broccoli!!

Jag fick ett jättebra häfte från BVC om mat som man kan börja ge från 4 månader och uppåt, massa bra recept och tips om smakportioner.






Såhär ser det ut, redo att frysas in och sen är det bara att ta ut det man behöver. Perfekt!

Jag kom hem från träningen strax efter sju, väldigt bra pass måste jag säga och jag ska boka upp mig på det passet nästa vecka redan nu för det är omtyckt av fler än mig. Vi gick igenom nästan hela kroppen i olika stationer i ca en timme, väldigt bra instruktör och jag ser fram emot nästa veckas pass.

---


Kommentarer
Postat av: Moster A

Usch, fy och bläää.... Jag förstår plutten, du kan ju inte ge honom broccoli! =)

2010-03-11 @ 21:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0