FIX OCH TRIX

Snart börjar det bli dags för Oscar att börja sova i eget rum. Förhoppningsvis så sover både Oscar och jag bättre då för som det är nu vaknar han några gånger och vill ha nappen och runt fyra så skriker han så mycket att jag tar över honom till våran säng så får han sova resten av natten på mig eller brevid vilket inte funkar i längden så förhoppningsvis så blir det bättre med eget rum!

Jag har fixat med hans rum idag, tagit ner två av tre garberober som bara tog plats. Skruvat upp två hyllor, målat på väggen där sängen ska stå och gjort i odrning hans garderob med hyllplan och trådbackar.

Väggmålningen är färdig.


Tavlan är snart färdig.


Hyllorna som har målats svarta.


Väggen där sängen ska stå.


Oscar tycker om att vara i sitt rum även om det inte ser ut så just här=)

---


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0